indahnya peng0rbanan apabila disertai dengan keikhasan :)

Wednesday, December 21, 2011

~ teringin! ~

oke . dah lame kan aku x update blog ? ? sebenany aku sangat lah bz sem nie . tiap2 hari class full . kene bertarong dgn hujan lagi . ko igt senang ke weh ? ? kalo mak aku tengok kempemlah lah beliau terharu .. :)

 dah ! stop merapu k Nurul Hidayah Redzuan ! ! actually aku nk share pasal gambar kat sebelah tu . semalam aku bersame ngn si galah panjang cek put or PUTERI SITI ZUBAIDAH HANSUL KAMAL telah mengtest drive an kereta 2 .. tu kerete put ye .. die ajo aku cam mane nak bawak kete die . sebabnye cuti mid term nie , die suroh aku bawak balik kerete die . ape kau cakap ?? sebab ?? ermmm sebabnye die nk balik kampung ngn bf die . GATAL an ?? ahahahah  hehehe jangan kau marah ye put . *winkwink*

dulu aku sangat lah tak suke kete nie . tapi skunx tetibe lak boleh terjatuh cinta ngn bende alah nie . sebelum mama aku beli kereta mayvi untk aku , "tapi skunk akak aku buat harte die" mama aku nak beli kete nih lahh . tapi aku jual mahal . tak cantik lah ma, macam katak . xsesuai ngn adik .. huh ! tak sedar diri an ?/ tu pun mujor lah mama aku nk beli kan kerete, kalau tak,  kau jalan lah kaki ye HIDAYAH ! :) and now , aku lak tergedik-gedik nak kerete nie . elok bagi penampo je kan aku nie ?? heheh

sekarang aku nak mintax kat abah lak . korang rase bapak aku nak ke layan aku nie ?? kat rumah 2 dah xde parking tok kerete baru aw ! so ase2 dpt tak aku nie ?? ehemmm ... balik esok nak jampi bapak aku dulu la . bagi die lembut atie sket ... huhuhu tak pun susa-susa sgt aku cari la bf yang pakai savvi lak , ko jangan nk perasan moy ! xde sape nak kat ko k ! huhu setepek je kene kt batang idong aku nie yg mmg da x ,macung .!!

ps : kalau ade sape2 yg murah atie nk bagi aku kerete nie pn boley .. (^_^)

No comments:

Post a Comment